Senaste nytt

British Airways Visa

Du väljer nog själv här om du vill att det ska ta 12 månader eller 12h att få in din bonus. Så länge det är så pass enkla saker som en screen shot, så är det ju bara dumt att tjafsa ifall du faktiskt vill få dina poäng.
Ja, det förstår jag och jag har inga problem att skicka det, men jag är bara förvånad över en sådan förfrågan - känns lite oproffsigt bara. :rolleyes:

Om du läser den här tråden så inser du nog själv snabbt att det är ganska standard att Entrecard inte har koll... Som sagt, du kan göra det enkelt för dig eller köra på den jobbiga vägen och låta dem kontrollera saker själva.

• Gilla
Reactions: WTP
Ja, det förstår jag och jag har inga problem att skicka det, men jag är bara förvånad över en sådan förfrågan - känns lite oproffsigt bara. :rolleyes:
Jag förstår absolut att det känns oproffsigt, men hela Entercard är oproffsigt. Om de varit proffsiga borde du fått din bonus från början som utlovat. Att de misslyckas på massa olika punkter och frågan inte är om något kommer går fel utan vad som kommer gå fel talar tyvärr sitt eget språk. Jag är dock glad att kortet finns så jag får mina poäng och min voucher (efter många om och men).

Jag har inte använt kortet i år, på senaste kontoutdraget står det dock att jag handlat för 11kkr från årets början
vilket är mer än vad jag handlade för under hela december :rolleyes:

Jag har inte använt kortet i år, på senaste kontoutdraget står det dock att jag handlat för 11kkr från årets början
vilket är mer än vad jag handlade för under hela december :rolleyes:
Finns det en möjlighet att göra fel, så tar Entercard den :) Jag hade 109 kkr som inköpsbelopp från årets början på min januarifaktura. Skyhögt över vad jag spenderat i december/januari.

Finns det en möjlighet att göra fel, så tar Entercard den :) Jag hade 109 kkr som inköpsbelopp från årets början på min januarifaktura. Skyhögt över vad jag spenderat i december/januari.
Jo, fast januaris faktura gäller ju i princip december månads inköp, så man kan se det som 2014 års inköp fast minus 200 tkr eftersom beloppet nu nollställs när man fått en voucher. Det sistnämnda är dock nytt för 2014.

Har tre frågor:

1 Om jag betalar in CSN lån via csn bor utomlands med BA visa, är de aviosgivande och räknas mot 200000sek vouchern?

2 Är inbetalning till skattemyndigheten via betalo också poänggivande(är avgift på 2,5% så får räkna på om det är värt det för mig men vill iaf inte betala in och inte få avios / spend

3 flygrese köp med BA visa via BA hemsida ska ge 20 avios per 100sek. Räknas det även om man flyger helt eller delvis med andra Oneworld bolag ?

Har tre frågor:

1 Om jag betalar in CSN lån via csn bor utomlands med BA visa, är de aviosgivande och räknas mot 200000sek vouchern?

2 Är inbetalning till skattemyndigheten via betalo också poänggivande(är avgift på 2,5% så får räkna på om det är värt det för mig men vill iaf inte betala in och inte få avios / spend

3 flygrese köp med BA visa via BA hemsida ska ge 20 avios per 100sek. Räknas det även om man flyger helt eller delvis med andra Oneworld bolag ?

På fråga 2 är svaret att det inte går att betala in skatten via Betalo. Det har gått tidigare men nu är den möjligheten stängd. Resten av frågorna har jag inget svar på.

Toppen