Senaste nytt

British Airways Business Class sale maj 2014

Det blev ytterligare en bokning med BA till BKK i slutet av juli denna gång, skippade *A som med LX eller OS i bokningsklass P ger dåligt med EB poäng.
BA priset 14.009:- koronor för denna flygning och 36K Avioser känns inte helt fel.

Bokade OSL-OGG med utresa 25 december på AA.com.. Nu verkar BA inte flyga OSL-LHR på juldagen längre och när man loggar in på AA så står det att en ändring skett och att jag bör ringa AA. Borde inte de ringa mig. Tänk om man inte är flygnörd som jag och är inne och kikar då och då. Har inte fått mail heller. Brukar det funka så här?
Om jag ringer kan jag kräva återbetalning om man inte kan hitta en lösning? Å gud så drygt att inte AA har kvar de svenska agenterna..

Bokade OSL-OGG med utresa 25 december på AA.com.. Nu verkar BA inte flyga OSL-LHR på juldagen längre och när man loggar in på AA så står det att en ändring skett och att jag bör ringa AA. Borde inte de ringa mig. Tänk om man inte är flygnörd som jag och är inne och kikar då och då. Har inte fått mail heller. Brukar det funka så här?
Om jag ringer kan jag kräva återbetalning om man inte kan hitta en lösning? Å gud så drygt att inte AA har kvar de svenska agenterna..

Vi booket også utreise OSL-LHR-LAX 25. desember under forrige BA-salg, men fikk i forrige uke mail om at OSL-LHR 25. desember var kansellert. Også jeg hadde oppdaget i app'en at det ene leg'et var kansellert, og syntes det var rart at det tok flere dager før de sendte mail.

Ringte BA og ble lovet pengene tilbake for hele bookingen. De tilbød også å endre, men andre datoer passet ikke. NB - dette var utelukkende BA, ikke AA. Ble lovet absolutt alt av penger tilbake, så får vi se (1-4 uker for refusjon ble opplyst.)

Den här kampanjen blev dyr för mig 2 resor till BKK och även nu bokad till NYC med BA 001 dit och BA 002 hem.
Nu gäller det att åka *A så att man får behålla EBD, men kom på vad ger det mig för extra, mer än att ge bort ett EBG?

011430121 - om du vill samla TP så är det dumt att åka till JFK. Det är bättre att åka till BOS eller PHL så att du kan göra två hopp i USA också..

Suck, taskigt för plånboken att detta postades ;), blev en trip ARN-LHR-SFO/LAX-LHR-ARN bokad över påsk nästa år. 30k för 2 personer kändes inte helt fel.

Vad får man för TP på en sådan resa? Frun var inte så taggad på massa mellanlandningar så det blev inte så många hopp.

Suck, taskigt för plånboken att detta postades ;), blev en trip ARN-LHR-SFO/LAX-LHR-ARN bokad över påsk nästa år. 30k för 2 personer kändes inte helt fel.

Vad får man för TP på en sådan resa? Frun var inte så taggad på massa mellanlandningar så det blev inte så många hopp.

Du får 40+140+140+40= 360 TP

Toppen