Homer
Medlem
Detta hänger på att JFK-PHX är i First antar jag? Min routing med GOT-HEL-LHR/LCY-JFK-LAX-SFO kan man ju således skrota. Tack för tipset!
Om komfort har betydelse väljer man dock JFK-LAX med AA.
Detta hänger på att JFK-PHX är i First antar jag? Min routing med GOT-HEL-LHR/LCY-JFK-LAX-SFO kan man ju således skrota. Tack för tipset!
Fast US A320 är väl inte så illa? Visst, det är inte som AA's nya 3-klasskärror, men det funkar.
Näe det är sant.
Domestic F är ju inget man hoppar jämfota över direkt, men det är ju inte heller något man direkt lider av imho. Visst är AA business bättre numera, men är man ute efter sina TP så är man... Med resan jag planerar just nu kommer jag till 3300 TP i år. Om jag hinner med en resa till så får jag ju dessutom 2xGUF1 vilket inte vore fel.
gunry hur bokade du? Jag är nyfiken eftersom BA hävar benhårt att den där routingen inte fungerar pga för många segment (vilket är BS!). Och när bokade du?Kan väl passa på att säga att det blev GOT-HEL-LHR/LCY-JFK-PHX-SFO i augusti enligt tidigare diskussioner. 1200 TP vilket innebär att jag ihop med andra resor landar på 440+1200+110+300+300 = 2350 TP. Surt att övriga TP kommer intjänas i ekonomi.
Tack för hjälpen under diskussionens gång.
gunry hur bokade du? Jag är nyfiken eftersom BA hävar benhårt att den där routingen inte fungerar pga för många segment (vilket är BS!). Och när bokade du?