Står ju att Kalmar och Halmstad blir nya destinationer. Eller missar jag något i bilden som postades tidigare?RIP Kalmar!
(Om ni inte det blir en återuppståndelse senare.)
RIP Kalmar!
(Om ni inte det blir en återuppståndelse senare.)
Står ju att Kalmar och Halmstad blir nya destinationer. Eller missar jag något i bilden som postades tidigare?
Det är möjligt att det är så. Själv (boende i Stockholm) upplever jag att det är känsligare för mina kollegor som bor ute i landet som tycker det är bökigt att åka via Arlanda när vi ska träffas på möten i Stockholm. Det går ju att förstå att Bromma är mer praktiskt. Själv har jag inga problem att ta mig till Arlanda och tycker att utbudet av alternativ till kollektivtrafik är bra (även om det är dyrt med spårbunden trafik).förstår att detta är en känslig fråga framförallt för de som bor i Stockholm.
Antar att du menar transfer som innebär BMA -> ARN och tvärtom? För transfer på BMA ->BMA är ju världsklass. eller missar jag din poäng (i så fall ber jag om ursäkt)?Personligen tycker jag att Bromma är rätt värdelöst framförallt för transfer, men förstår att detta är en känslig fråga framförallt för de som bor i Stockholm.
I nuläget så är bil/tåg till Kastrup bästa vägen och har därför haft väldigt lite sympati till er som vill ha nya linjer på ARN.
Detta ritar ju dock om kartan något, kan man ansluta med inrikesflyget så blir det ju mer intressant med linjer från ARN även för oss på västkusten.
Jo de som är ovana resenärer tycker ofta att det är bättre med en mindre flygplats. Framförallt tycker jag det ganska enkelt går att ta sig vidare lokalt från ARN även om kostnaden kanske är högre. Men handen på hjärtat de flesta tar väl ändå bil från BMA?Det är möjligt att det är så. Själv (boende i Stockholm) upplever jag att det är känsligare för mina kollegor som bor ute i landet som tycker det är bökigt att åka via Arlanda när vi ska träffas på möten i Stockholm. Det går ju att förstå att Bromma är mer praktiskt. Själv har jag inga problem att ta mig till Arlanda och tycker att utbudet av alternativ till kollektivtrafik är bra (även om det är dyrt med spårbunden trafik).
Jag menar transfer utrikes. En rutt som vore intressant var ju till BRU men den gick ju inte att boka med genomgående biljett.Antar att du menar transfer som innebär BMA -> ARN och tvärtom? För transfer på BMA ->BMA är ju världsklass. eller missar jag din poäng (i så fall ber jag om ursäkt)?
Hur många gånger du eller jag flyger från Bromma är knappast intressant. Däremot flög 1,2 miljoner passagerare till/från Bromma ifjol (4:e största flygplasten i Sverige), vilket är ungefär lika många som flög till/från Sturup som liksom Bromma har en stor alternativ flygplats i närheten.@SK989 handen på hjärtat, hur många resor till och från BMA har du haft i år? Uppenbarligen räcker inte passagerarvolymen för att hålla BRA flytande.