Ingen aning, har inte provat dom. Men jag tycker att problemet trots allt är väldigt litet jämfört med vad fantastiska QC35 är i övrigt!Gäller det här bara QC35 eller är det samma med QC15 och QC25?
Jag har liknande på QC15, inte så att de stör men man märker av det lite (är ingen "ljudnörd")Gäller det här bara QC35 eller är det samma med QC15 och QC25?
Hej på er,
Kom precis hem efter en långflygning och upptäckte ett nytt (och enda) fenomen med mina QC35. Huvudstödet i stolen var av den typen men kan vrida på nackstöd för att få skydd åt huvudet på både vänster och höger sida. (ursäkta dålig förklaring) problemet jag märkte då var att så fort QC35 låg emot en av sidorna så kom brus igenom det vill säga noice canceling blev störd (vibrationerna i planet förstärktes i lurarna). Någon mer som varit med om detta? Eller kanske bara fel på mina lurar.
Samma med mina QC15 och QC35.Gäller det här bara QC35 eller är det samma med QC15 och QC25?
Är det stor skillnad i övrigt på QC15 och QC35 bortsett från wireless?
I ärlighetens namn så tycker jag båda är likvärdiga (noice canceling). Nu har jag lite dålig hörsel så ljud nördarna lär säkert pracka ner på mig![]()