Top Floor Studios
Medlem
Är det bara jag som uppfattar 35orna lite "sladdrigare" i sin konstruktion än 25orna?
SAS säljer nu QC35 ombord för 3490kr sen 1 december.
35-orna har väl integrerat batteri, eller i alla fall något specialbatteri. 25-orna kör med vanliga AAA... Sedan vilket som är smidigast kan ju diskuterasHar ett par QC25 och funderar på om det är värt att uppgradera. Är det något mer som skiljer än trådlösheten?
35-orna har väl integrerat batteri, eller i alla fall något specialbatteri. 25-orna kör med vanliga AAA... Sedan vilket som är smidigast kan ju diskuteras
Ja, jag tycker det lutar åt det. Men jag ser ändå fördelar med att kunna ladda med USB-batteri, en mindre grej (påse AAA) att komma ihåg att ta med sig... som sagt, kan diskuteras vilket som är smidigastJaså? Tycker själv att AAA är rätt smidigt när man bara kan ploppa in ett nytt och inte behöver vänta på laddning.
Jag är lika sjukligt nöjd med mina AKG N60 NC, av liknande anledningar. De får plats i en händig liten påse som säkert har en fjärdedels så stor volym som den som kommer med QC35. De laddas också via USB. Och kostar 1290 kr (ok - bara i helgen via Dustin - normalt cirka 2200 kr) istället för cirka 3500 kr.
Jag köpte mitt exemplar för 1992 kr i Oktober förra året och har rest en massa med dem, alltid inknölade i ett väldigt fullt handbagage, i den lilla mjuka påsen som de kom med. Håller bra. Rekommenderas.