Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Min rekommendation är Bose QC35 kört dom på 4 long haul nu och batteritiden är som lovat.
Tar dock av mig dom när jag åker business eftersom jag normalt somnar på sidan.
Men i plus eller liknande sittande länge är dom bland de bästa jag har haft. Provat Sennheiser och Phillips innan.
Uppgradera från QC15. Oavsett tror jag inte det är ett dåligt köp. Sitter ofta med om på utan musik eller liknande. Bara skönt att få lite tystnad.
Skall prova AKG N60 NC imorgon på nästa flight eftersom sonen kör med dom.

Hej på er,

Kom precis hem efter en långflygning och upptäckte ett nytt (och enda) fenomen med mina QC35. Huvudstödet i stolen var av den typen men kan vrida på nackstöd för att få skydd åt huvudet på både vänster och höger sida. (ursäkta dålig förklaring) problemet jag märkte då var att så fort QC35 låg emot en av sidorna så kom brus igenom det vill säga noice canceling blev störd (vibrationerna i planet förstärktes i lurarna). Någon mer som varit med om detta? Eller kanske bara fel på mina lurar.

Hej på er,

Kom precis hem efter en långflygning och upptäckte ett nytt (och enda) fenomen med mina QC35. Huvudstödet i stolen var av den typen men kan vrida på nackstöd för att få skydd åt huvudet på både vänster och höger sida. (ursäkta dålig förklaring) problemet jag märkte då var att så fort QC35 låg emot en av sidorna så kom brus igenom det vill säga noice canceling blev störd (vibrationerna i planet förstärktes i lurarna). Någon mer som varit med om detta? Eller kanske bara fel på mina lurar.
Helt normalt, händer mig också.

Hej på er,

Jag har märkt exakt samma sak, men jag tolkade det som att "tätningen" mot huvudet glappade lite då man lutar sig mot kåpan. Men vad det än beror på, så märkte jag också att dämpningen vart avsevärt sämre.

Toppen