Ja, kasta dig på luren. Har du tur finns det kvar ett tag. Hjälpte @Igorius kolla på biljetter över Atlanten för någon vecka sedan. Bevakade två LH First till (i) Boston och (ii) Toronto. De fanns kvar i 72 H från det att jag först tittade. Det kan du dock inte räkna med. Ser du tillgång, ring.Är nybörjare på detta, när ni hittar LH F award, är det bara att bokstavligen kasta sig på luren till Tallin, eller hur svårt är det att få tag i?
Jag satt faktiskt och kollade på just detta igår... Kan bekräfta det du skriver.Det faktiskt händer att det finns 2 First class awardplatser på Los Angeles, San Francisco - Sydney med United.
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Däremot är det nästan omöjligt att hitta 2 First class awardplatser på Frankfurt, München - Los Angeles, San Francisco med Lufthansa (det finns på United ibland).
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Ja, det ser ut som de flyger dit fortfarande. LH534 / LH535. Tre gånger i veckan.(flyger Lufthansa fortfarande till Caracas ?)
Letar efter något liknande, men har inte hittat något. Någon som vet om det finns?Någon som vet om det finns en färskare variant än denna förteckning, som inte uppdaterats på 2 år.
*A First Class Routes Thread - FlyerTalk Forums
(flyger Lufthansa fortfarande till Caracas ?)
Hej,
Efter mycket letande utan att ha hittat svar så dyker jag i djupa änden på poolen och frågar er experter.
Jag har samlat ihop en drös EB poäng + Amex 2-4-1 och efter att ha flugit C på på de flesta stora bolagen så tänkte jag nu försöka få till en första tur i F med LH (och helst då självklart testa den mytomspunna F loungen i FRA).
Jag ska till San Diego (USA) i sommar för en High School reunion och har tänkt vara borta ca 16-28 juli. Eftersom jag är flexibel på datum och egentligen kan tänka mig att flyga lite varstans i USA/Kanada och sen köpa till en biljett till SD så hoppas jag att det ska gå att lösa.
Mina frågor är:
Mycket tacksam för svar och hjälp!
- Hur gör man bäst för att hitta availability?
- Jag förstod det som att LH endast släpper sätena 14 dagar i förväg. Gäller detta även returen och i så fall hur brukar ni lösa det?