Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Bokade min första 2-4-1 i första klass igår. ANA hade bättre tillgänglighet med lufthansa connentions via Frankfurt än vad EB egna system hade (så det fick bli via Köpenhamn med SAS hem), Dock var Thai fligher en spegel med ANA. Bokade via Sveg och ringde därefter Tallin och aktiverade 50% voucher.

Nu har jag bara ca 300K EB poäng kvar :/

Gurus, Har aldrig flugit first men tänkte bränna ett gäng EB-points och en 2-4-1 och ta mig och grabben (4 år) från Göteborg till Melbourne och tillbaka. Vad har jag för options och vad rekommenderas? Tack på förhand!

Gurus, Har aldrig flugit first men tänkte bränna ett gäng EB-points och en 2-4-1 och ta mig och grabben (4 år) från Göteborg till Melbourne och tillbaka. Vad har jag för options och vad rekommenderas? Tack på förhand!

Det finns väl ett antal tänkbara möjligheter, men i praktiken är det nog Thai som är det du får sikta in dig på.

Det finns väl ett antal tänkbara möjligheter, men i praktiken är det nog Thai som är det du får sikta in dig på.

Okej, tack. Förstår inte riktigt. Har jag alternativ som jag inte har?

Om vi nöjer oss med business då....vilka är att föredra att flyga med då??

Last edited:
Det finns flera bolag som flyger dit, men det är svårt att hitta awardstolar, så Thai är det enda realistiska om du inte är extremt flexibel och villig att leta platser länge...

Tack @agehall . Var är bäst att leta availability online? Hörts det surras om ANA-tool eller liknande...hur fungerar det? Finns det andra möjligheter? Känns stökigt och sitta ett par timmar i tele med Tallinn och leta alternativ/availability.

Toppen