Senaste nytt

Boka First Class i SkyTeam med Eurobonuspoäng

Eller så får ni helt enkelt satsa på FB och flyga riktig First Class
IMG_6954.jpeg

Fördelen är att det kan vara relativt billigt att uppgradera från en revenue C biljett men likaså är det en massa krångliga förutsättningar så det kvarstår som exklusivt.
Det är även rätt trist egentligen att de bara släpper 1 bonusbiljett men återigen, exklusivitet är värt en del för AF och även för oss som kunder så jag gillart, kommer iofs sakna LHs tillgänglighet.

Har vi någon uppdatering på när de släpper på så att man kan boka Garuda F? De sa väll i början på 2025 om jag inte missminner mig.

jag pratade med kundtjänst igår och fick också höra att det är planerad i början av 2025, men fungerar inte ännu att boka
"Planerad" Vad är det som är planerat? Det är SAS själva som stryper tillgängligheten och om man ville så är platserna tillgängliga direkt likt det var i början av september. Få inte upp förhoppningarna av vad Aron och kundtjänst säger.

jag pratade med kundtjänst igår och fick också höra att det är planerad i början av 2025, men fungerar inte ännu att boka
Vad kundtjänst säger ger jag inte mycket för, även om de självklart har rätt ibland.

Min vill man se det negativt så kan ju året delas in i början och slutet och då är början till 30 juni. Allt annat än tidigare än så räknar jag som bonus.

Någon som Lyckats boka Garuda F som award? Samt är det att ringa in för att boka eller går se någon indikation online?

Någon som Lyckats boka Garuda F som award? Samt är det att ringa in för att boka eller går se någon indikation online?
Går ej att boka Garuda F om det inte ändrats nyligen och att jag missat det. Agenterna ser platserna men får inte boka. SAS verkar se ungefär samma platser som är tillgängliga via FB (men det hjälper ju inte då de inte får boka).

Toppen