Senaste nytt

Boka en bonusresa med upp till 50% poängrabatt (boka 26/11-2/12 2018)

Snälla ring inte in och berätta att man kan boka poängresor till alla destinationer....

Känns väl som att det är rätt medveten marknadsföring när man klickar på mailet och får upp detta.
Screenshot_2018-11-26-22-54-24-380_com.android.browser.png

Måhända att kampanjen är verkligen bara för EBG och EBD? :( Får fortfarande upp inget som EBS. Varken Go/Plus eller enkel/tor till USA eller England. Bara min sedvanliga FlyPremium-rabatt.

Måhända att kampanjen är verkligen bara för EBG och EBD? :( Får fortfarande upp inget som EBS. Varken Go/Plus eller enkel/tor till USA eller England. Bara min sedvanliga FlyPremium-rabatt.

Jag är ganska säker på att den kommer till almänheten till helgen, för att "rea" ut de sista platserna som inte EBG/EBD tagit :)

Jag är ganska säker på att den kommer till almänheten till helgen, för att "rea" ut de sista platserna som inte EBG/EBD tagit :)
Söndag 2/12 kommer det enligt SAS

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen