Senaste nytt

Boka en bonusresa med upp till 50% poängrabatt (boka 26/11-2/12 2018)

Någon mer än mig som har problem med rabatten? Ska boka business till USA, igår fick jag 96K poäng för två då jag har högsta fly premium. Idag blir det 120.000 poäng, d.vs. endast MC rabatten inlagd, de 20% lyser med sin frånvaro...

För mig funkar det endast om jag för varje förändring i sökningen går tillbaka till startsidan. Alltså göra en ny sökning, inte ”ändra sökning”. Har samma problem i IE, Firefox och Chrome.

Bokade just en t.o.r. Stockholm - Köpenhamn - Färöarna i Plus för 10 000 poäng per vuxen (kampanj + Fly Premium) - barnens biljetter kostade hälften av det, dvs. 5 000 poäng per barn. Samma pris blev det för en resa i Plus Stockholm - Köpenhamn - Krakow i vår. Bra värde för poängen!

Följde ditt exempel och bokade också Krakow i vår med samma reserutt i plus. A321/NEO alla sträckor för bara 10k poäng och drygt 600:- i skatter. Kul att se den staden och grymt bra värde!

Det var då det, vi den tiden fungerade det för mig också.
Men som flera påpekat blir det sedan i går e.m. inte längre någon 20% rabatt longhaul.

Okej, det jag menade med mitt inlägg var att jag under denna kampanj ej har kunnat göra ändringar i min sökning och få rabatten, utan har behövt göra en ny sökning för varje liten ändring.

Som du ser i villkoren så gäller det endast GO och Plus, att rabatten även funkade på business igår var ju så förmodligen felaktigt. Hade jag varit du hade jag alltså inte räknat med att SAS kommer dra av några poäng på din bokning.

Tyvärr så är det nog så, 20% rabatt på Plus och Minus får man fortfarande.

Update: Får inte tillbaka 24.000 poäng av SAS. Att boka C för 48K poäng var en bugg. Bara gratulera de som hann med och knipa platser till det priset. 120.000 för två fortfarande mycket bra värde, men känns ändå surt o "missa" 24K poäng... Varför fick jag inte tummen ur och bokade dagen innan... Oh, well. Lesson learned: boka direkt when you find a killer deal! : D

Update: Får inte tillbaka 24.000 poäng av SAS. Att boka C för 48K poäng var en bugg. Bara gratulera de som hann med och knipa platser till det priset. 120.000 för två fortfarande mycket bra värde, men känns ändå surt o "missa" 24K poäng... Varför fick jag inte tummen ur och bokade dagen innan... Oh, well. Lesson learned: boka direkt when you find a killer deal! : D
Själv funderade jag på att vänta till dagen efter men fick timmen ur och ombokade resan till Peking för två vuxna och ett barn. Känns nu väldigt trevligt med 30.000 fler poäng på kontot ;) Ibland har man flyt.

Toppen