Senaste nytt

Boka en bonusresa med upp till 50% poängrabatt (boka 26/11-2/12 2018)

sas.se har strulat väldigt mycket för mig när jag försökt applicera den här kampanjen. Provat olika webbläsare men är fortfarande osäker hur får man kampanjen applicera rabatten. Urgh.

Det verkar vara endast tur-och-retur trots att jag hade stora förhoppningar om att även enkelbiljetter skulle ingå i kampanjen. Hade suttit väldigt lägligt. Nu fanns det dock bara en plats kvar i Plus för 10 januari och ingenting tidigare heller så fick än så länge bli en ARN-LAX utan kampanjrabatt :(

• Gilla
Reactions: Gus
Har du ställt frågan till sas? Det kanske måste göras manuellt när det är open jaw.

Alternativt att det står något i terms om att det måste vara t/r? Jag har inte kikat.
Nä har inte frågat. Befinner mig i Thailand och hinner inte ringa nu direkt. Om jag vill kontakta SAS, kan man komma undan billigare än vanligt mobilsamtal?

Kan man läsa villkoren om USA-rean någonstans? Detta är väl länken till rean? More EuroBonus seats take you there | SAS Jag kan inte se något om USA.

Nä har inte frågat. Befinner mig i Thailand och hinner inte ringa nu direkt. Om jag vill kontakta SAS, kan man komma undan billigare än vanligt mobilsamtal?

Kan man läsa villkoren om USA-rean någonstans? Detta är väl länken till rean? More EuroBonus seats take you there | SAS Jag kan inte se något om USA.
10682A44-491E-4565-9CBD-A1104EAAE5A7.jpeg

Från din länk.

Det gäller alltså inte för open jaw till USA? Jag har en resa ARN-CPH-MIA//IAD-CPH-ARN men det verkar inte bli några poäng tillbaka på den resan när jag försöker omboka.
Pratade med sas igår och de sa uttryckligen att det inte gäller på open jaw utan bara tur och retur.

Försökte boka GOT-KRN-ARN men det blev ingen 50% rabatt då, la jag till ARN-GOT så applicerades rabatten.

Har du ställt frågan till sas? Det kanske måste göras manuellt när det är open jaw.

Alternativt att det står något i terms om att det måste vara t/r? Jag har inte kikat.
Pratade med kundtjänst igår och jag vet att man inte ska lite på dem, men tjejen jag pratade dubbelkollade med sin supervisor och sa att kampanjen denna gång gäller ej open-jaw. Endast T/R till destinationen.
Edit: noterade precis att palmen redan har svarat. Se mitt inlägg som ytterligare en bekräftelse.

• Gilla
Reactions: Gus
Så här står det när jag klickar på samma länk. Ser inget alls om USA. Visa bifogad bild 82339

Nu behöver jag inte ringa SAS pga det @palmen skriver ovan men kan vara bra att veta i alla fall. Varför just USA-numret?
Toll free nummer I USA är helt gratis att ringa från Skype. Ett bra sätt att få tag i många bolag eftersom även de europeiska ofta har ett amerikanskt toll free.

Någon mer än mig som har problem med rabatten? Ska boka business till USA, igår fick jag 96K poäng för två då jag har högsta fly premium. Idag blir det 120.000 poäng, d.vs. endast MC rabatten inlagd, de 20% lyser med sin frånvaro...

Toppen