Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

SNIFF

Medlem
Jag med! Synd att det inte ger samma kick att ta tag i dessa som att skaffa status. Examen blir liksom mindre och mindre viktigt för varje år man jobbat på riktigt.
Jag har lyckats kombinera det med status! Nu kan jag göra själ för mitt Dipl. Ing. SNIFF på mitt SIXT Platinum!

Jag håller också med om att examen ofta blir mindre viktigt med tiden om man lyckats bra med sitt arbete. Just för mig handlar det om att avsluta det jag har påbörjat.
 

agehall

Medlem
Jo, jag förstår det. Det känns lite löjligt att ha kvar 10/180p. Men det blir lätt så, framförallt när man har labbar kvar i en kurs som lades ner direkt efter att man gått den och lite annat strul... Och just labbar är inget man vill ha efter sig eftersom det inte allt för sällan är saker man behöver vara på plats för att göra under en längre tid...
 

SNIFF

Medlem
Börjar bli lite Off-Topic.

Ja, jag befann mig lite i samma situation. Jag drog ner på engagemanget i bolaget under hösten 2014 för att avsluta det hela. Lättare för mig att lägga allt associerat med studentlivet (varit engagerad i 40000 miljarder studentrelaterade saker) bakom mig om jag avslutar det kapitlet.

Det verkar ju gå bra för dig ändå, med eller utan labbar! ;)
 

SNIFF

Medlem
Tillbaka till ämnet.

Jag funderade på att göra en guide, som komplement till de tidigare, för hur man gjorde med dd3ggiirroo då många undrade om namnet på det man ska köpa och endast blir hänvisade längre bakåt i tråden. Om man gör ett inlägg endast som en bild så borde man väl inte behöva maskera namnet på banken eller hotellkedjan i fråga? Skriver väl i valfri ordbehandlare och exporterar som .png eller så.

Vad tycker ni?
 

agehall

Medlem
Allt står ju i tråden. Nu har vi visserligen passerat med rätt många inlägg, men det finns ganska bra beskrivningar redan. I princip så är ju enda osäkerheten vad aktien man ska köpa faktiskt heter och det går att söka sig fram till. Om man sedan tittar hotellkedjans hemsida och jämför det aktuella priset de anger med de alternativ man har så är det nog rätt uppenbart vad som är vad.
 

kydyl

Medlem
Hej.

Har nyligen fått en tjänst som innebär en massa resor och tänkte göra det så bekvämt för mig som möjligt och denna möjligheten måste ju utnyttjas :)

Men på sidan "Subscribe to the Shareholders' Club" så finns ju inget formulär att fylla i. Åtminstone i min webläsare (testat chrome och IE) så är sidan i princip tom. Har ni andra klickat på pdf länken. Skrivit ut och fyllt i formuläret för hand eller har det funnits ett online formulär tidigare?

Tacksam för hjälp.
 
Toppen