Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Nja, nu tycker jag du är lite väl generös med statusen här.

Ingen examen alls = är inte ens med i bonusprogrammet.
Kandidat = Basic/saknar status.
Magister/civ.ing/motsv = Brons
Licentiat = Silver
Doktor = Guld
Docent = Platinum
Professor då?? E det pandion eller HON??

Absolut. Men då tycks ju professor-steget i den ovannämnda tierstrukturen vara helt förmånslös?
Kul med OT
Professor motsvarar snarare någon anställd chef på flygbolaget, som kan resa i tjänsten och ha tjänsteförmåner. Professor har förhoppningsvis disputerat och helst vara docent, men professor är i sig inte en titel på uppnådd kompetens.

Hej.

Har nyligen fått en tjänst som innebär en massa resor och tänkte göra det så bekvämt för mig som möjligt och denna möjligheten måste ju utnyttjas :)

Men på sidan "Subscribe to the Shareholders' Club" så finns ju inget formulär att fylla i. Åtminstone i min webläsare (testat chrome och IE) så är sidan i princip tom. Har ni andra klickat på pdf länken. Skrivit ut och fyllt i formuläret för hand eller har det funnits ett online formulär tidigare?

Tacksam för hjälp.

Ser att du är ny medlem, välkommen till BC!
Finns bra beskrivning på hur man gör på följande länk, den följde jag för ett tag sedan och allt gick väldigt smidigt.

Lycka till!

Professor motsvarar snarare någon anställd chef på flygbolaget, som kan resa i tjänsten och ha tjänsteförmåner. Professor har förhoppningsvis disputerat och helst vara docent, men professor är i sig inte en titel på uppnådd kompetens.
I min profession är oftast professorn ämnesföreträdare och forskningsledare inom kliniken. Så att anställdchef är inte helt rätt men inte helt fel

I min profession är oftast professorn ämnesföreträdare och forskningsledare inom kliniken. Så att anställdchef är inte helt rätt men inte helt fel

Nu är vi verkligen OT, men en professur (vilket är vad professorn innehar) är en viss tjänst som kan ses som ledaren för en institution eller ett ämne etc. Därav kan man jämställa denne med en chef i ett företag. Däremot ska man inte förväxla det med att ha personalansvar. Det behöver varken en professor eller chef ha...

Det gick fort. Köpte aktierna (10) och mejlade igår och redan uppgraderad :)

Blir till att testa om jag får nån förmån av det redan under torsdagens vistelse på mercure grand i warszawa. Underbart forum det här!

Toppen