Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej
Tack för ditt mail.
Om du menar den kampanj vi haft där man kunnat bjuda in vänner till Billhop och på så sätt få avgiftsfritt belopp på sitt konto så är svaret ja. Denna kampanj togs bort förra veckan

Med vänlig hälsning,
Kundtjänst
Hanna
Billhop AB

Vid kontakt med Billhop får jag detta svar.

f3026edc572ab0cd8e0619d87f8a2a10.jpg

Jag återkopplade med en önskan om ett förtydligande om dom alltså helt har slopat möjligheten till värvning. Jag frågade även om de kommer ersätta denna kampanj med något annat system inom snart framtid. Jag förklarade även att det som urskiljde dom den tex Betalo var just värvning.

Detta svar fick jag.
80dbe0f24cbfc508e679c557c026f4d3.jpg

Visst är det ganska ironiskt att deras kontaktuppgifter förkortad till BS i mejlklienten? ;)

Dom verkar ha dålig koll överhuvudtaget. Jag anslöt mej efter ett upphåll på drygt ett år igen via värvning. Fick då de obligatoriska 5000 kr att använda utan avgift. Nu har jag änvänt 7000 kr och det är fortfarande avgiftsfritt.

Sedan blir man ju lite konfunderad när man ser den ekonomiska ställningen i företaget. Finns det risk att man blir blåst på det som lagts in för betalning vid en ev KK?

Det enda jag gjort är att jag skrivit en kort kommentar + länk på Amex Facebookinlägg. Sedan har Amex, med deras aggressiva marknadsföring på facebook, gjort jobbet åt mig och sett till att dessa inlägg hamnar hos personer i rätt målgrupp.

Du borde ha maxat med en länk till Amex-värvning också ;-)

Hej
Tack för ditt mail.
Om du menar den kampanj vi haft där man kunnat bjuda in vänner till Billhop och på så sätt få avgiftsfritt belopp på sitt konto så är svaret ja. Denna kampanj togs bort förra veckan

Med vänlig hälsning,
Kundtjänst
Hanna
Billhop AB
Hanna på Billhop hade fullt upp idag. Fick fem mail om betalningar som inte gått igenom, hade klickat i PG isf BG...

Nu har dom även uppdaterat hemsidan och tagit bort länken "Bjud in en vän" i inloggat läge. Dvs du kan inte längre följa vilka av dina inbjudna vänner som har registrerat och betalat en räkning. Jag har kontaktat kundtjänst för att få ett klargörande kring vad som händer med de personer man hade bjudit in som ännu inte hunnit betala en räkning.

Min gissning är att dom är till spillo.

Nu har dom även uppdaterat hemsidan och tagit bort länken "Bjud in en vän" i inloggat läge. Dvs du kan inte längre följa vilka av dina inbjudna vänner som har registrerat och betalat en räkning. Jag har kontaktat kundtjänst för att få ett klargörande kring vad som händer med de personer man hade bjudit in som ännu inte hunnit betala en räkning.

Min gissning är att dom är till spillo.
Trist. Tack för info.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen