Vid kontakt med Billhop får jag detta svar.
![]()
Det enda jag gjort är att jag skrivit en kort kommentar + länk på Amex Facebookinlägg. Sedan har Amex, med deras aggressiva marknadsföring på facebook, gjort jobbet åt mig och sett till att dessa inlägg hamnar hos personer i rätt målgrupp.
Vad får dig att tro att han inte redan gjort det?Du borde ha maxat med en länk till Amex-värvning också ;-)
Vad får dig att tro att han inte redan gjort det?![]()
Sedan blir man ju lite konfunderad när man ser den ekonomiska ställningen i företaget. Finns det risk att man blir blåst på det som lagts in för betalning vid en ev KK?
Hanna på Billhop hade fullt upp idag. Fick fem mail om betalningar som inte gått igenom, hade klickat i PG isf BG...Hej
Tack för ditt mail.
Om du menar den kampanj vi haft där man kunnat bjuda in vänner till Billhop och på så sätt få avgiftsfritt belopp på sitt konto så är svaret ja. Denna kampanj togs bort förra veckan
Med vänlig hälsning,
Kundtjänst
Hanna
Billhop AB
Trist. Tack för info.Nu har dom även uppdaterat hemsidan och tagit bort länken "Bjud in en vän" i inloggat läge. Dvs du kan inte längre följa vilka av dina inbjudna vänner som har registrerat och betalat en räkning. Jag har kontaktat kundtjänst för att få ett klargörande kring vad som händer med de personer man hade bjudit in som ännu inte hunnit betala en räkning.
Min gissning är att dom är till spillo.