Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett och ett halvt år (nästan två) med felaktiga värvningsbonusar??
Bra koll...
Hur har ingen på Billhop kunnat märka något?
Måste ju röra sig om enorma belopp.

Jag har vid ett flertal gånger varit i kontakt med kundtjänst under 2018 för att kontrollerna när mitt avgiftsfria belopp förfaller då det enbart har varit giltigt i 3 månader enligt villkoren i kampanjen. Senast i november hade jag kontakt med dom och fick förlängd tid för mitt belopp som skulle förfalla vid nyår.

Svaret jag fick låter som en efterkonstruktion, aka Bullshit.
 
Vad tror ni? :)

60142cced3bea065cae796ed832ed4b1.jpg
ffa95ad329e62cab29a928c7c115792c.jpg
 
Jag har vid ett flertal gånger varit i kontakt med kundtjänst under 2018 för att kontrollerna när mitt avgiftsfria belopp förfaller då det enbart har varit giltigt i 3 månader enligt villkoren i kampanjen. Senast i november hade jag kontakt med dom och fick förlängd tid för mitt belopp som skulle förfalla vid nyår.

Svaret jag fick låter som en efterkonstruktion, aka Bullshit.
Ja de har ju varit lite spännande med de där 3 månaderna men har aldrig blivit av med något avgiftsfritt belopp i alla fall o vissa är ju säkert 6-7 månader gamla. Ännu en sak de inte verkar haft så bra koll på. Men de hade alltså svarat dig att de förlängt dina?
 

Tonton

Medlem
Btw, nu när denna kampanj är avslutad så måste jag passa på att tacka Amex för hjälp med alla mina 47 (!) värvningar jag har gjort under höst och vinter. Jag är i full gång på att att betala av årets skatter på min mors företag - blir fina gratispoäng :)

Det enda jag gjort är att jag skrivit en kort kommentar + länk på Amex Facebookinlägg. Sedan har Amex, med deras aggressiva marknadsföring på facebook, gjort jobbet åt mig och sett till att dessa inlägg hamnar hos personer i rätt målgrupp.

Lite statistik: En snabb koll visar att jag har en konverteringsgrad på ca 65% från folk som bara skapar ett konto vs skapar ett konto samt gör en första betalning (Då jag får värvningssumman). Det har nästintill dagligen kommit mail från Billhop om att någon har signat upp sig :)
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen