Agö
Medlem
Tack. Då kan vi lägga fakta åt sidan, det tog ett tag.Jag har inga problem med att min uträkning var fel o att någon möter den.
Jag har problem med att någon (läs du) konverterar mitt orginalinlägg där jag önskar en lounge i Köpenhamn (som då borde vara ett tyckande?) till en fråga om den företagsekonomiska rimligheten i min önskan.
Det du gör, o även i tidigare trådar, är att du i fortsatta polemiken refererar till ett senare felaktigt inlägg som upphovet till diskussionen.
Men som alla i tråden kan se startade du diskussionen ett antal inlägg tidigare.
O om du vill jämföra med sovjet torde ju du vara forumets enda rebell; kämpandes för det öppna samhället o fria tyckandet.
Om alla kommit ifrån vad du upplever vara en sovjetisk anda så borde väl fler personer också agera likt dig?
Men det är ju fortsatt så att det BARA är i relationen mellan oss (kanske för dig o andra) som problemen uppstår.
Alltså är du den ENDA som förstått o därmed beklagar jag att vi inte har fler av den varan på forumet
Nu kan vi låsa tråden![]()
Låt oss då återgå till varför just du vill ha en SJ-lounge i Köpenhamn. Hur ofta använder du linjen? Är det någon särskild anledning till lounge i just Köpenhamn? Förklara gärna. Jag ser själv inget större behov av en SJ-lounge och då är jag ändå bosatt i stan så mycket nyfiken på varför du önskar dig det.