Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Nissedane

Ny medlem
Ni som har företag och använder er av Betalo/Billhop, vilken tjänst upplever ni som bäst? Förstår det som att båda har samma avgift, någon av tjänsterna som är mer passande när det kommer till underlag för bokföring eller liknande?
 

MrRob

Medlem
Ni som har företag och använder er av Betalo/Billhop, vilken tjänst upplever ni som bäst? Förstår det som att båda har samma avgift, någon av tjänsterna som är mer passande när det kommer till underlag för bokföring eller liknande?

På Amex har det varit samma men på MC/Visa är Betalo allt från lite billigare till klart billigare. Ser nu att Billhop höjt till 3,5% på Amex för privatpersoner, stämmer det så är Betalo billigare även på Amex just nu.
 

Axxo

Medlem
Såg att dom höjt avgiften till 3,5 % på billhop. Jag har varit kund där i två och använt deras tjänst mycket, dock vara det några månader sedan. Tror ni att dom har höjt till 3,5% för alla ? Jag hade 2,5% senast. Kan inte kolla avgiften när jag loggar in och jag har inget att betala just nu.

(Hade 2,5 % på Amex innan och 2 % på Mastercard)
 
Såg att dom höjt avgiften till 3,5 % på billhop. Jag har varit kund där i två och använt deras tjänst mycket, dock vara det några månader sedan. Tror ni att dom har höjt till 3,5% för alla ? Jag hade 2,5% senast. Kan inte kolla avgiften när jag loggar in och jag har inget att betala just nu.

(Hade 2,5 % på Amex innan och 2 % på Mastercard)
Betalo ligger kvar på 2,5% för AMEX och 1,9% för MC
 
Betalo ligger kvar på 2,5% för AMEX och 1,9% för MC
90910B6B-2A61-49E4-90F9-3EE7D162DD38.png
 

MrRob

Medlem
Såg att dom höjt avgiften till 3,5 % på billhop. Jag har varit kund där i två och använt deras tjänst mycket, dock vara det några månader sedan. Tror ni att dom har höjt till 3,5% för alla ? Jag hade 2,5% senast. Kan inte kolla avgiften när jag loggar in och jag har inget att betala just nu.

(Hade 2,5 % på Amex innan och 2 % på Mastercard)

Enligt deras prislista har de höjt till 3,5% på alla kort för privatpersoner.
 
Såg att dom höjt avgiften till 3,5 % på billhop. Jag har varit kund där i två och använt deras tjänst mycket, dock vara det några månader sedan. Tror ni att dom har höjt till 3,5% för alla ? Jag hade 2,5% senast. Kan inte kolla avgiften när jag loggar in och jag har inget att betala just nu.

(Hade 2,5 % på Amex innan och 2 % på Mastercard)

Enligt deras prislista har de höjt till 3,5% på alla kort för privatpersoner.

Om du loggar in och lägger till en räkning så kan du se vilken avgift du har. Jag har inte fått någon information att jag som befintlig kund ska ha fått höjd avgift. Och jag har inte heller fått det.
 
Toppen