Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Men vänta nu här. Det är väl ingen vinst alls med att använda EuroCard för detta dyra betalningssätt? Ett EuroCard ger ju inga poäng/miles/cashback? :confused:

Men vänta nu här. Det är väl ingen vinst alls med att använda EuroCard för detta dyra betalningssätt? Ett EuroCard ger ju inga poäng/miles/cashback? :confused:

Jag förstår inte heller detta:confused: Är det något med samarbetet mellan SAS Travel Pass och Eurocard? Jag är väldigt dåligt inläst på det konceptet...

LOL!!!! Precis när man trodde att den här tråden inte kunde bli mer vrickad så kom betalningen som innebar extra avgifter utan poäng!! Underhållning på hög nivå, tack! :D

Nu har det stått stilla här ett tag, är det någon som fått fram mer info? Jag har med stort intresse läst hela tråden under dagen och konstaterat att ingen änsålänge tar AE, och att man ej kan betala sin skuld till CSN utan utländsk adress.

Note: Jag betalade ett postförskott på ICA förra veckan och fick poäng rakt in på mitt EB konto utan problem.

Är för övrigt ny på sidan, verkar vara en guldklimp! :)

Note: Jag betalade ett postförskott på ICA förra veckan och fick poäng rakt in på mitt EB konto utan problem.

Fast brukar inte postförskott generera en ytterligare kostnad just för att det är postförskott?

Beror kanske varifrån man handlar dock...?

Edit: fingret var snabbare än hjärnan, så klart är det också beroende på hur mycket/lite det man köper på postförskott är. Avgiften i förhållande till "poängvinsten"... ;-)

Last edited:
Toppen