Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Hmm, skulle betala en faktura med Billo..Gjort det en hång tidigare och då fick jag ett betala med kort alternativ (tror det var i Klarna alternativet). Nu får jag betala via Bank både i Klarna och utanför Klarna alternativet.
Då funkar det ju inte med SAS MC köpande. Vad missar jag,,? Beloppet är betydligt större denna gång.

Hur många dagar brukar det generellt ta för fakturabetalningar att registreras hos fakturautställaren när jag betalat med kreditkort hos billo (via klarna)?

Jag betalade i lördags 24/5 men kan inte se att någon betalning utförts hos någon av fakturautställarna än (6 olika)? Pengarna är förstås dragna från mitt SAS MC

Tack, känns som om något blivit galet då eftersom jag nu är inne på dag 6 (söndag + torsdag röda) och vardag 4. Får kontakta kundtjänst..

Någon som betalade under poänghelgen som kan bekräfta att betalningen nått hela vägen?

Det kan ta ytterligare tid innan du ser att betalningen kommit fram eftersom det ibland tar 1-2 dagar för mottagare att registrera betalningen. Det är dock dagen då pengarna kommit fram som räknas.

Tack, känns som om något blivit galet då eftersom jag nu är inne på dag 6 (söndag + torsdag röda) och vardag 4. Får kontakta kundtjänst..

Någon som betalade under poänghelgen som kan bekräfta att betalningen nått hela vägen?
Jag mailade Billo av samma anledning, betalade dock på fredagen 23/5. Enligt kundtjänst kan mottagaren då först se inbetalningen kommande måndag 2/6, lite surt då flertalet fakturor förföll 28/5. Något lång hanteringstid kan jag tycka.

Jag mailade Billo av samma anledning, betalade dock på fredagen 23/5. Enligt kundtjänst kan mottagaren då först se inbetalningen kommande måndag 2/6, lite surt då flertalet fakturor förföll 28/5. Något lång hanteringstid kan jag tycka.

Jag betalade den 23/5 och fick bekräftelse att det nått mottagaren idag.

Toppen