Travelergbg
Medlem
Rätt ny på detta med kreditkort, är det möljligt att göra inbetalningar på kortet innan fakturan är gjord? Typ jag går o köper en dricka, men vill betala tillbaka den direkt?
Det går bra![]()
Jag hade som system att betala in det jag spenderat med jämna mellanrum i början, då jag tyckte det var "läskigt" att ha för stora skulder. Jag gör det inte längre, men det går alldeles utmärkt att göra inbetalningar på detta sätt om tex krediten håller på att ta slut.
Vet inte när du senast haft det problemet men jag har alltid i Amex-appen, sedan 2017 kunnat se “betalning mottagen,tack” även om jag betalt före förfallodatum. Jag har inte fått någon faktura på platinum men får det på elite så det kan skilja sig, detta gäller platinumHur är det nuförtiden med redovisningen?
Körde så en period och då syntes inte inbetalningarna på fakturan. Men A'x hade full koll. Men detta är säkerligen ändrat nu va?
Fast fortfarande har de lite konstigheter för sig som jag upptäckte när jag missade en siffra i inbetalt belopp för ena anslutna kortet.
När jag någon månad senare upptäckte det hela och försökte reda ut det med A'x kunde man inte på kundtjänst få fram all information om de olika kortens inbetalningar.