Senaste nytt

Betala in till amex innan fakturan är skapad?

Om man nu får ett plussaldo (eller minussaldo blir det väl?) på sitt Amexkonto pga t.ex en återbetalning, och man för tillfället inte har några köp gjorda som det kan kvittas mot, kan Amex föra över dessa pengar till ens vanliga bankkonto isåfall?

Mitt poängsaldo ligger på minus nu eftersom jag inte hade några poäng kvar efter att ha nyttjat alla för någon vecka sen. Men själva saldot är fortfarande 0 och återbetalningen syns inte där. Är det normalt?
Vilket saldo och var kollar du? Du kan inte "nyttja" poäng från poängsaldot på Amexkontot...

Mitt poängsaldo ligger på minus nu eftersom jag inte hade några poäng kvar efter att ha nyttjat alla för någon vecka sen. Men själva saldot är fortfarande 0 och återbetalningen syns inte där. Är det normalt?
Nä det tror jag inte, kanske finns speciella omständigheter då det kan bli minussaldo, men jag har inte sett det. Hur nyttjade du poängen? Är det mycket minus?

Vilket saldo och var kollar du? Du kan inte "nyttja" poäng från poängsaldot på Amexkontot...

Nej alltså detta gäller inte Eurobonus, utan MR-poäng.
Jag använde samtliga av mina mina drygt 900.000 MR-points innan den där återbetalningen för en grej jag köpt krediterades, och nu är mitt totala poängsaldo -4000 MR-points men de 4000 har inte krediterats själva kontot än

Toppen