Kan lägga till KLM och SAS (om inga "förbättringar" skett sen jag flög sist) på den listan som jag vet om.
Känner mig ansvarig för att fått tråden att spåra ur så jag får be om ursäkt och inte posta mer.
Kan lägga till KLM och SAS (om inga "förbättringar" skett sen jag flög sist) på den listan som jag vet om.
Känner mig ansvarig för att fått tråden att spåra ur så jag får be om ursäkt och inte posta mer.
BA är väl ett av de få bolagen som går bra (hela IAG då), så det verkar funka bra. Jag misstänker att en stor del av deras revenue kommer från folk som har minst silverstatus då det är ganska trivialt att få silver.
Jättebra! Ju färre som väljer BA desto bättre mer plats finns det kvar till mig.
Helt seriöst, det är en enorm statusförmån att inte kreti och pleti får välja plats direkt. Och så fort du har status kommer du också att inse detta. Har man inte status men flyger business, så får man antingen acceptera att man får de platser som finns eller så får man slanta upp några extra kronor för att välja tidigt.