Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hejsan alla medlemmar från Finland! Om ni vill ha businessclass.se taggar så skicka ett PM åt mig. Jag fick några extra från Dr. Miles som jag lovat skicka vidare åt medlemmar i Finland.

BusinessClass.se har lanserat en ny serie bagagetaggar från och med i lördags.

De nya mini-taggarna är 30% mindre och finns kostnadsfritt att hämta i våra Loungehörnor i ARN, OSL och CPH.
Hörnorna finns i SAS Scandinavian Loungerna och är tydligt markerade med BusinessClass.se skyltar.

businessclass-taggar.jpg

Den ursprungliga stora taggen är vår "lanseringstagg" och tillverkades i 1000 exemplar. Den har bara text på ena sidan och kommer inte tillverkas igen på samma sätt.

Den ursprungliga stora taggen är vår "lanseringstagg" och tillverkades i 1000 exemplar. Den har bara text på ena sidan och kommer inte tillverkas igen på samma sätt.

Bra att man sitter på några stycken då. Blir bra om säg 10 år när BC är ett globalt etablerat nätverk och den blivit vintage. :)

Finns det någon möjlighet för oss som inte har tillträde till Scandinavian Loungerna att få tag på en eller ett par taggar? Blir svårt för mig som EBS och mest frekvent på OW-flyg att stoltsera med en tag annars. Kan absolut tänka mig att stå för porto o dyl.

Finns det någon möjlighet för oss som inte har tillträde till Scandinavian Loungerna att få tag på en eller ett par taggar? Blir svårt för mig som EBS och mest frekvent på OW-flyg att stoltsera med en tag annars. Kan absolut tänka mig att stå för porto o dyl.

Är med på samma tåg. Jag betalar gärna port och kuvert för att får en eller två...

Finns det chans?

/Johan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen