Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra att man sitter på några stycken då. Blir bra om säg 10 år när BC är ett globalt etablerat nätverk och den blivit vintage. :)

Som medlem kan jag förstå att det är kul att sitta på ett litet lager av taggar. Men för oss som har så liten budget, så lite intäkter och satsar allt på att sprida vårt namn genom dessa taggar känns det tråkigt att dom hamnar i byrålådor runt om i landet. Om dom inte syns på flygplatserna och i luften så är pengarna bortkastade för oss...

Med andra ord - bunkra inte upp med taggar - har du taggar du inte behöver så ger du dom till medvetna resenärer på flighter osv. Ett bra sätt att marknadsföra oss!

Det kan jag säkert göra någon gång. Men försöker ha som regel att vara på plats så sent som möjligt på ARN. Eftersom poängen är att de ska synas så mycket som möjligt i luften är det ju en poäng att synas även utanför SAS.

Men i morgon ska jag i och för sig till Oslo ToR, så kanske ger mig på ett försök att se snäll ut då (även om just snällheten kan bli nog så svår...)

Själv har jag faktiskt en enda kvar (resten finns hos vänner).

Är själv inte mycket för att hänga något på mina väskor, hur fina dessa taggar än må vara. Då jag även börjar på ett nytt jobb snart (där jag är klart yngst) är jag lite rädd att "businessclass.se" ska sticka i ögonen på äldre kollegor. Vad jag än tycker om jantelagen vill man inte göra sig ovän med kollegorna första veckan:p

Sparar dock min första tagg som souvenir :)

Vill nog hålla med om att den gamla stora taggen stack i ögonen på många då den attraherade en del skumma blickar. Måste tyvärr erkänna att jag hade den undanstoppad större delen av tiden. Tycker dock att den nya minitaggen är helt perfekt. Liten nog för att folk inte ska bry sig, men samtidigt lätt att känna igen från längre håll. Taggen pryder nu båda mina väskor, och de bärs med stolthet! :)

Det kan jag säkert göra någon gång. Men försöker ha som regel att vara på plats så sent som möjligt på ARN. Eftersom poängen är att de ska synas så mycket som möjligt i luften är det ju en poäng att synas även utanför SAS.

Men i morgon ska jag i och för sig till Oslo ToR, så kanske ger mig på ett försök att se snäll ut då (även om just snällheten kan bli nog så svår...)

Tar du dig dit vid 06:30 så kan Traveller gästa in dig :)

http://www.businessclass.se/busines...rn-arlanda-stockholm-sweden-2.html#post110451

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen