Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde jag såg en tag på min flight till Paris, men det var en synvilla. Snart antar jag att man måste springa på någon annan med taggen...

Blev övertygad av juniors att taggar var deras:
J1: - Titta pappa, det står mitt namn där! (samtidigt monteras taggen till samma karbin som compass på en Samsonite kabinväska)
Jag:- Huh?
J1:- Det står SE(namnet är Sean), resten fick inte plats, jag kan skriva på backsidan.
J2:- It's mine!!! (man hör bara att någon raskt springer till andra våningen)
Jag: ...Hm, borde ha haft de kvar i handskfacket. :)

Last edited:
Återupplivar den här gamla tråden med en fundering.
Hur är tanken med taggarna, blir det enbart dom som registrerade sig under betaperioden som får ha dom eller kommer vi vanliga dödliga få beställa också?

Betalar gärna en slant för dessa. :)

Hej!

Vi gjorde ett större utskick till alla som registrerat sig under betaperioden (och ett gäng till) och har i princip slut på taggar just nu.
Jag ska beställa en andra omgång á 1000 taggar och då gör vi en sändning igen.

Precis som du noterade i den andra tråden finns beställningsformuläret kvar så lägg en beställning så skickas den i nästa sändning när det nu blir.

Hej!

Vi gjorde ett större utskick till alla som registrerat sig under betaperioden (och ett gäng till) och har i princip slut på taggar just nu.
Jag ska beställa en andra omgång á 1000 taggar och då gör vi en sändning igen.

Precis som du noterade i den andra tråden finns beställningsformuläret kvar så lägg en beställning så skickas den i nästa sändning när det nu blir.

Tack!

Då är jag med på banan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen