Taggarna har kommit hit också :)
rvarttinen Medlem 21 November 2011 #84 bjornstrom skrev: Jag tror det börjar trilla ner kuvert i brevlådorna idag faktiskt Klicka för att utvidga... Var precis och vittjade boxen, och där var dom! Tusen tack! Dags att upgradera väskan..!.. ses därute!
bjornstrom skrev: Jag tror det börjar trilla ner kuvert i brevlådorna idag faktiskt Klicka för att utvidga... Var precis och vittjade boxen, och där var dom! Tusen tack! Dags att upgradera väskan..!.. ses därute!
tourist Medlem 21 November 2011 #88 Jättesnygga, sitter snart på väskan. Ska bli spännande att se vem av er som blir den förste likasinnade jag möter!
Jättesnygga, sitter snart på väskan. Ska bli spännande att se vem av er som blir den förste likasinnade jag möter!
Singapore Medlem 21 November 2011 #89 Tack och bock för taggen, den kommer pryda mitt resgods på ett utomordentligt sätt.
M Martin Andersson Medlem 22 November 2011 #90 Yes, även jag har fått fint brev i lådan, snyggt. Ska flyga till UME via ARN idag 22 nov så då lär de pryda väskorna!!
Yes, även jag har fått fint brev i lådan, snyggt. Ska flyga till UME via ARN idag 22 nov så då lär de pryda väskorna!!