Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Den här gången har vi inte hört av från vår klubbordförande rvarttinen.
Jag undrar om det finns någon som kan ta hand om bokning av bord på Monks?

Halloj!
Precis tillbaka från lite ledighet. En ledighet som inkluderat ledig från Internet också .. m.a.o en del att ta igen! Går just nu igenom en del e-post och annat. Dessutom håller vi, min hustru och jag, på med slutfasen av en omfattande renovering så prioriteringarna har varit annorstädes.

Men, hur som haver, visst jag kan boka bord hos våra, hoppeligen, inom kort kompisar på Monks. Ska kolla med dem hur det går med våra mer permanenta arrangemang etc. Vad jag behöver veta är antalet personer som vill komma. Vidare, jag ämnar kolla med Monks om ett paket för mat och dricka - skulle förenkla en del administration ..!..

Kan även, trots OT, meddela att jag är lite impad av proffsigehten hos kabinpersonalen (ja, kabinpersonen, i och med att det är en värdinna ombord) hos Kalmarflyg. Snabb, korrekt, trevlig och effektv. Dessutom hann hon ta hand om en liten ledsen ensamåkande tjej.

Last edited:
Ahhh, om man går in i sin egen google calendar och under "Andra kalendrar" väljer att lägga till "businessclass.se" så får man med AHOs kalender i sin egen.

... jag försöker göra samma lika och får "Peter Strands" kalender, även om jag väljer "businessclass.se".... ska prova igen ikväll ...

Sorry, would love to join you guys. It would be great to hear some of ur travel stories in person. I will be heading out on a cruise on the med that weekend.

Last edited:
Oavsett om det blir en träff eller ej så har i alla fall jag bokat resa upp till Stockholm helgen 25-26 augusti :) Bor på Scandic Grand Central.

Toppen