Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Nu är jag lite sen men tyvärr kan inte komma. Ska till Barcelona den 24AUG12, men har bokat en "mini" BC.se träff där med "Bringman". Hoppas jag är hemma i stan när vi ska ha nästa träff, men hoppas det blir en träff innan julbord. :rolleyes:

Jag önskar att ni alla får en trevlig kväll!

Nu är det bara 5 dagar kvar till lördag. Ni som har anmält er men inte kan komma, vänligen posta här.
Klubbordförande rvarttinen sköter reservation åt oss så vänligen informera i god tid.

Nu är det bara 5 dagar kvar till lördag. Ni som har anmält er men inte kan komma, vänligen posta här.
Klubbordförande rvarttinen sköter reservation åt oss så vänligen informera i god tid.

Har vi sagt något om tid? Jag har lyckats dubbelboka mig men det finns en möjlighet att hinna med båda aktiviteterna eftersom båda är i Stockholm city.

Har vi sagt något om tid? Jag har lyckats dubbelboka mig men det finns en möjlighet att hinna med båda aktiviteterna eftersom båda är i Stockholm city.

Officiellt startar träffen från kl. 16 men Monks öppnar från kl. 15 på lördagar.
Sedan har det varit så att några stannar tills stängdags. :)

Kommer till ARN 25 aug 21:45 från PVG via CPH. Kan bli tight med tid...
Här är ytterligare en person som landar på Arlanda på lördagskvällen.

Det går inte att skjuta lite på tiden så det finns några personer kvar framåt senkvällen? Det är ju annars lätt att ta sig från Arlanda till Monks, både Arlanda Express och Flygbussarna stannar något kvarter bort.

Ok gott folk!
Här den officiella deltagarlistan:

AHO
Mikael
Palazzi
agehall
Lonelyflyer
Jonas C
GOTATH
Sakoz
Resenären
Fru Resenären
Malu
doc
JohannesE
Jan Petterson
Kristofer

Med andra ord, jag kan boka ett bord för dessa 15 personer.

OBS! Om du planerar att komma, men hittar inte ditt signum på listan så skicka mig ett PM ASAP. Bokar i eftermiddag.

Last edited:
När datumet för ett sånt här event är spikat, skulle vi inte kunna lägga det som ett event på Facebooksidan? Lätt att missa dessa trådar.

bjornstrom tar hand om BusinessClass.se Facebook sida och han är på semester (från BC.se) för tillfället, så lär det inte hända så mycket på Facebook sida kan jag tro.
Martin och jag delar på Facebook jobbet, jag har också access. Det går förstås att ordna något, bara jag/vi får veta tider och datum kan vi lägga ut info på Facebook och även en ruta på förstasidan.

Men med alla trådar som startas (som inte sällan får sidvis med svar) är det hopplöst att fånga upp när något är bestämt. Bättre med ett kort PM i så fall.

Toppen