Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Här är ytterligare en person som landar på Arlanda på lördagskvällen.

Det går inte att skjuta lite på tiden så det finns några personer kvar framåt senkvällen? Det är ju annars lätt att ta sig från Arlanda till Monks, både Arlanda Express och Flygbussarna stannar något kvarter bort.

Jag är iaf kvar på kvällen, och skulle även kunna tänka mig att skjuta på träffen. Jag måste dock röra på mig 22-23 om jag ska hinna med sista bussen (alternativt tåget till VST.

Last edited:
Btw, ska vi försöka styra upp namnskyltar denna gång? Är det någon som har en etikettskrivare och kan fixa några klisterlappar med våra nicknames på?

Det går inte att skjuta lite på tiden så det finns några personer kvar framåt senkvällen? Det är ju annars lätt att ta sig från Arlanda till Monks, både Arlanda Express och Flygbussarna stannar något kvarter bort.

Jag lär vara kvar till senkvällen i alla fall. Du kommer väl ihåg BC.se-träffen i Göteborg :p

Jag lär vara kvar till senkvällen i alla fall. Du kommer väl ihåg BC.se-träffen i Göteborg :p
Har inte bokat biljetten än. Men finns i princip två alternativ och om jag tar det tidiga landar jag på Arlanda vid 21.50 och bör kunna ha första ölen beställd på Monks innan 23 (de har öppet till 01), förutsatt att allt klaffar utan förseningar. Men då får folk allt se till att hålla sig kvar... :p

Kommer till ARN 25 aug 21:45 från PVG via CPH. Kan bli tight med tid...

Har inte bokat biljetten än. Men finns i princip två alternativ och om jag tar det tidiga landar jag på Arlanda vid 21.50 och bör kunna ha första ölen beställd på Monks innan 23 (de har öppet till 01), förutsatt att allt klaffar utan förseningar. Men då får folk allt se till att hålla sig kvar... :p

Ni kanske kan ta taxi tillsammans alt åka Arlanda Express med 2 för 1 pris. :)

Hej igen,
Några har hört av sig med PM , som uppmanat, och nu är listan över deltagare som följer:

AHO
Mikael
Palazzi
agehall
Lonelyflyer
Jonas C
GOTATH
Sakoz
Resenären
Fru Resenären
Malu
doc
JohannesE
Jan Petterson
Kristofer
palmen
Magina
mry

Alltså; det blir 18 personer som träffas på lördag och pratar flyg, resor och allt annat ditt å' datt som denna glada grupp är intresserad av ...

Toppen