Senaste nytt

BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

2011 fick jag companion voucher på kontot några dagar efter att jag nått 200 000.

Nu har jag enligt mina beräkningar (har inte kollat exakt dag då jag fortfarande är på resa) nått 200 000 i början på december men har fortfarande inte fått någon companion voucher. Dessutom fattas hälften av dom Avios jag borde ha fått för december.

Bokade en resa med förra årets companion voucher men behövde ändra hemresan, det fanns inga Economy plus som jag var bokad i och jag ville byte till Economy. Jag ringde upp BA Sverige och får tala med en kille som bröt lite på norska och hävdade att det inte gick att byta ner sig, det var förbjudet!
Det tyckte jag lät konstigt och jag ringer upp igen men väljer internationella helpdesken och biljetten var ändrad på 2 minuter.

Lite väl mycket strul med BA på sista tiden.

Last edited:
Jag har samma problem. Nådde 200k i slutet av november och har fortfarande inte fått någon voucher. Enligt Entercard ska den dyka upp i slutet av januari.

/Christian

Kolla så att den också gäller ett år från utfärdande datum, inte datum då den triggades.
Entercard är ett sånt skämt, fortfarande.

Ba visa voucher

Gäller BA Visa/Entercard Vouchern på samma sätt som SAS vouchern, dvs att den ger 2-4-1 ELLER 1 biljett till 50%?

PS Vi är 3 pax med 2st 2-4-1 vouchers! DS

Concorde!

Håller med - Entercard saknar motstycke.

Om det inte vore för att de ägs av Swedbank så skulle jag dra mig ur direkt... Vouchern kommer inte i tid, Avios tar ofta många månader att få in Detta riskerar att F el C biljetterna man vill boka är long gone!

Lite svårt att bedöma hur jag ska hantera Entercards inkapacitet att leverera. Om det finns många andra på forumet som är lika illa hanterade så är jag gärna med i en grupp som tillskriver Entercard gemensamt.

Toppen