Senaste nytt

BA till London Heathrow i Business - flygplanstyp

Du, det är Concorde som är vår BA Guru här... Jag tror han blir förolämpat om jag hamnar i samma fack :cool: Jag är rätt ny på BA, och använder BA ibland men kanske som ersättare till Swiss :p

Då tar jag tillbaka det jag sade tidigare... :)

Concorde, du har EXTREMT bra koll på BA.

Last edited:
Nä, det är homer som är guru. :cool:

D'OH!

homer-doh-squarered.jpg

Då har jag förolämpat ytterligare en person :)

Jag skulle rekommendera A319-321. 767 kanske är bättre tidsmässigt, men de gånger jag rest är det konstig service, det är två gångar och bara en gång serveras i taget och klart slitet flyg.

Undvik avgångar med Afternoon Tea, det suger stenhårt!!

Jag bokade en bonusresa i november och noterade att 767an var borta och att alla flighter var med A319
fler flighter, mindre plan tydligen.

AHO är väl allround guru.

Undvik avgångar med Afternoon Tea, det suger stenhårt!!

Jag bokade en bonusresa i november och noterade att 767an var borta och att alla flighter var med A319
fler flighter, mindre plan tydligen.

AHO är väl allround guru.

Ja det stämmer att de vidriga 767orna är borta. KOllade i december och då var det 6 avgångar varje dag till LHR vilket är en utökning.

Ja det stämmer att de vidriga 767orna är borta. KOllade i december och då var det 6 avgångar varje dag till LHR vilket är en utökning.

Utökning av flighter ja, men sätesmässigt ungefär samma, på ett 20-30 tal stolar. Märkligt att dom tagit bort 767, det borde innebära att man inte längre fraktar en speciell dyrbar last som kräver minst en 767. Detta är ju anledningen till att 767 flygs till ARN.

Toppen