Ludvig Skalme
Medlem
Allt kan hända, själv blev jag nerkissad av en stupfull tysk på flyget till Tokyo. Ja, detta skedde på rad ett. Ja, hade betalt ca en miljon för biljetten.
Så en grogg och Bose-lurar kommer man långt med.
What
Allt kan hända, själv blev jag nerkissad av en stupfull tysk på flyget till Tokyo. Ja, detta skedde på rad ett. Ja, hade betalt ca en miljon för biljetten.
Finns väl inga flygbiljetter för en miljon kronor?
Han skrev aldrig kronor.. 1 miljone lire? rupies?![]()
De kan utan problem flytta på dig. Händer tyvärr titt som tätt.Jag har bokat 1H på en flight om ett halvår.
Vad händer om någon försöker boka infant? Blir jag flyttad till random säte, eller är det spärrat? Borde man välja annan plats?
Jag brukar sitta på 8A och störs inte. Klart man kan höra prat i galley och ha personer som går förbindelser till toa men ingen issue för mig. Har ofta bose lurar på och de stänger ute det mesta.Har tidigare bara flugit SAS business själv och har då suttit på flankerna. Ska snart flyga med min hustru och vi har lyckats få 1 D/F på utresan. På hemresan är dock rad 1-3 D/F bokat. 4,6-8 är ledigt så funderar på rad 8 istället. Men hur mycket "störs man" av närheten till toalett och galley (om man öht störs)? Är rad 7 att föredra?