palmen
Moderator
1H är baby kabinett platsen så ta rad 8 i främre kabinen eller 9,10 om det är en 340. Längst bak kommer ni dock närmre galley och plus där det också kan vara liv.Jag funderar på det här med risken att bli störd av att någon annan har små barn med sig. Jag har en 1.5-åring och både jag och min fru är överens om att vi inte ens skulle resa business class med honom då vi hela tiden skulle vara rädda att han störde andra som betalat dyrt. Tyvärr tänker väl inte alla så. Nu ska jag boka en 2-4-1 med en kompis i business och då vi båda är småbarnsföräldrar så skulle vi verkligen föredra att hamna så långt bort från eventuella infants som möjligt.. placerar de normalt småbarn längst fram eller är det helt slumpartat? Man kanske kan tycka att vi är hemska människor men vi reser iväg för att komma ifrån barnskrik några dagar och testar business för första gången så skulle bli rätt besvikna om vi fick spendera resan bredvid en kolikbebis..
Du kan inte påverka var andra hamnar eller gör så välj några säten ni är nöjda med och njut av resan.