Big Birger
Medlem
Sant. Jag drömde mig tillbaka till den gamla goda tiden då det fanns fler än tre filmer i IFE att titta på.På skärmen visas ju ändå bara flight map eller kameravy från stjärtfenan, man behöver inte sitta så nära for att se det![]()
Sant. Jag drömde mig tillbaka till den gamla goda tiden då det fanns fler än tre filmer i IFE att titta på.På skärmen visas ju ändå bara flight map eller kameravy från stjärtfenan, man behöver inte sitta så nära for att se det![]()
För ett par som reser tillsammans tycker jag även att A+D-plats på rad 1-3-5-7 funkar bra, dvs på var sin sida av gången men ändå väldigt nära varandra. Särskilt om åtminstone den ena vill ha fönsterplats.
Det är samma som på A340. Du har galley och toa framför som säkert någon kan bli störd av.Nån som har erfarenheter av den "lilla" kabinen på a350? Dvs den som bara har 8 platser.
Låter det mycket från plus/ekonomi eller finns det WC nära? Finns det risk att mat och andra saker tar slut då man antagligen serveras sist?
Nån som har erfarenheter av den "lilla" kabinen på a350? Dvs den som bara har 8 platser.
Låter det mycket från plus/ekonomi eller finns det WC nära? Finns det risk att mat och andra saker tar slut då man antagligen serveras sist?
Nån som har erfarenheter av den "lilla" kabinen på a350? Dvs den som bara har 8 platser.
Det är samma som på A340. Du har galley och toa framför som säkert någon kan bli störd av.
Då du serveras sist finns risk att någon maträtt tagit slut.
Om det låter mycket från plus beror väl på området folk skriker där. Skulle inte tro att skrik från go hörs om inte någon är extremt högljudd. Finns en anledning till varför man har hörlurar oavsett bar man sitter. Absolut störst risk är att du störs av någon i Business, inte i klasserna bakom.
Jag är inbokad på 10A om några veckor CPH-LAX, kan rapportera hur det gick. Men jag har för mig att frågan behandlats någonstans på forumet, delade meningar är väl min slutsats. Det skulle spontant inte vara mitt främsta val pga din farhåga, men just därför vill jag testa det för att avgöra själv. Blev främst nyfiken på den eventuellt mer privata känslan som kan uppstå med endast två rader. 6A på vägen hem.
Rad 1 DF är absolut att föredra om man åker två, vi satt på 1DF i april ToR SFO och även nu ToR LAX med hemresa i veckan.