Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Ni som har ett par QC25/QC15. Hur är de att använda när man inte sitter på flyget eller tåget? Hur är ljudet? Kör ni fortfarande med dom då eller funkar ett par Sennheiser utan noise cancellation för 400 kronor lika bra?

Ni som har ett par QC25/QC15. Hur är de att använda när man inte sitter på flyget eller tåget? Hur är ljudet? Kör ni fortfarande med dom då eller funkar ett par Sennheiser utan noise cancellation för 400 kronor lika bra?

Jag kör faktiskt mina primärt på jobbet och tycker de funkar riktigt bra. Visst, det finns lurar för lägre peng som har bättre ljud. Men sett till helheten och att man kan ha dem på resor tycker jag de är riktigt trevliga.

Ljudet i QC25 är klart bättre än i QC20. Bytte till QC25 av skälet att ljudet i dessa är bättre, samt att de blockerar mer buller när man sitter på ett flygplan. Använder de även hemma för att lyssna på musik och stänga ute oljud från grannen (som är en respektlös idiot ibland).

Ljudet i QC25 är klart bättre än i QC20. Bytte till QC25 av skälet att ljudet i dessa är bättre, samt att de blockerar mer buller när man sitter på ett flygplan. Använder de även hemma för att lyssna på musik och stänga ute oljud från grannen (som är en respektlös idiot ibland).
Amen. Instämmer till fullo efter att ha testat både QC25 och QC20 på ett och samma flyg.

Jag sov faktiskt med mina en hel vecka när jag var på rundresa i USA för några veckor sedan. Annars så använder jag mina QC25 regelbundet oavsett om jag flyger, åker tåg eller går ensam på stan. Ett tips är dock att vara lite extra uppmärksam om du gör det sistnämnda, för det är lätt att glömma av trafiken runt omkring.

Toppen