Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

QC 25 har mye bedre lydkvalitet, sitter bedre og fungerer uten batteri. De viktigste differansene IMO.
Jämfört med QC15 eller QC20? Jag har bägge men är lite prylnörd så jag undrad om det är dags att uppgradera. Jag använder mest QC20 nu, för att de är smidiga och små - och för att min bättre hälft säger att jag ser ut som teletubbies i QC15....

Hej!

Ni som är intresserade av nya produkter från ledande tillverkare, men missat senaste nyheterna från pågående CES-mässan kan titta hit. Här kan ni läsa om Philips som lanserat nya lurar som inte behöver batterier men levererar noise cancelling. Hörlurarna är endast för nyare Apple produkter (läs iPhone 5, iPad mini retina och iPad Air) då koppling sker via Lightning kontakten.

Philips announces noise-cancelling Lightning headphones, no batteries required | The Verge

Har nu testat QC 15, 25 och 20i på massvis av flyg, buss, tåg och allt där emellan. Och den jag väljer är QC 20i alla dagar i veckan.

QC 20i fördelar/nackdelar.

+ Bäst att plocka bort o-ljud, helt magiskt bra och betydligt bättre än sina kompisar.
+ liten och behändig.
+ Går att sova med.
+ Inget AAA batteri, enheten laddas via USB.

- Den fula sladden som ser ut som en godisrem.
- Valet av material till sladd + dosa, suger åt sig damm.
- Dosan eller vad man ska kalla den gillar jag inte alls, men det är inte lika farligt som jag först trodde.
- Släcks/tänds inte automatiskt.

Några nya tips om butiker som har QC25 till bra pris? Komplett verkar tyvärr ha gått tillbaka till ordinariepris 2995 kr.

Har nu testat QC 15, 25 och 20i på massvis av flyg, buss, tåg och allt där emellan. Och den jag väljer är QC 20i alla dagar i veckan.

Ja, det här var ju precis vad jag "inte" ville höra :)
QC20i ser ju ut som själva *** och har den där irriterande lådan. Är de verkligen sköna att ha på sig? Om de har såpass bra brusreducering kanske det är det bästa valet ändå.

Ja, det här var ju precis vad jag "inte" ville höra :)
QC20i ser ju ut som själva *** och har den där irriterande lådan. Är de verkligen sköna att ha på sig? Om de har såpass bra brusreducering kanske det är det bästa valet ändå.

Köp 20i på Elgiganten om inte annat, har du 30 dagars öppet köp. Ja lådan är inte kul, men det fungerar trots allt rätt bra då den ligger med telefonen, testa får du se.

Jeg har QC 20I - enig, lådan är inte kul - men fungerar faktisk OK. Men de er rigtig gode - behagelige at have på, og støjreduktion fungerer perfekt.

De fylder ingenting - og den lådan ligger i lommen med telefonen.

Toppen