Andreaszan
Medlem
Absolut! Det tror jag var en av usp'ene när man designade kabinen. Tyske ingenjörerna resonerade "But why iz it zo difficult to make humpa in ze toilets? "
Oj, var det ett en chartrad resa? Visste inte att Emirates flög Stockholm - Johannesburg, via Strasbourg.Gällande första klass produkter så vill jag gärna slå ett slag för Emirates och deras 777. 3 rader stora avskilda "kupéer".
Åkte STO-SXB-JNB före ett tag sedan.
Röd mattta även på ARNIngen märkvärdig lonuge på ARN. Men First Class loungen i DXB... den går inte av för hackor
Stor, rymlig, personlig service och en förstklassig a la Carté Restaurang. Väl ombord så rysk kaviar, Dompan och allt man kan önska sig.
Fully flat och madness, bekväma sidenpyjamas och man sover som ett litet barn...
Oj, var det ett en chartrad resa? Visste inte att Emirates flög Stockholm - Johannesburg, via Strasbourg.![]()
No worries. Hoppas du inte tog illa upp.Sorry Fat Finger Error DXB naturligtvis!
No worries. Hoppas du inte tog illa upp.![]()
Emirates B777 är helt klart den bästa av deras produkter, dock är de ju endast 2 rader och inte 3 som du skrivit, kanske tryckfel där ocksåGällande första klass produkter så vill jag gärna slå ett slag för Emirates och deras 777. 3 rader stora avskilda "kupéer".
Åkte STO-DXB-JNB före ett tag sedan.
Röd mattta även på ARNIngen märkvärdig lonuge på ARN. Men First Class loungen i DXB... den går inte av för hackor
Stor, rymlig, personlig service och en förstklassig a la Carté Restaurang. Väl ombord så rysk kaviar, Dompan och allt man kan önska sig.
Fully flat och madness, bekväma sidenpyjamas och man sover som ett litet barn...