Senaste nytt

Awardtravelr: ny frontend till ANA tool

Kunde du ta dig in i The private room när du flög från SIN? Funderar nämligen på att göra en "Jacob":D

MNL flighten går från T2 men det ska gå. Jag gjorde en rob74 (försov mig) när jag skulle flyga från SIN kom till T2 för incheckning 40 min innan avgång så det fanns inte tid att prova tyvärr men jag kom med flyget. Dom andra gångerna har jag flugit från MNL och den loungen är inte den bästa men det finns en F avdelning.

Är det någon fler än undertecknad som haft grymma problem med att söka med AwardTravelr senaste dagarna. Frågan hänger och returnerar nada i svar. Jag kör IE9 och Chrome, men båda strular....

Dunkade in 10 dollar förra veckan, så snart har de nog kommit in i matchen igen :)

Kör med Firefox och funkar fint för mig, senast idag. Bara sökt på StarAlliance iofs.

Trots insatser så verkar det lite till och från med funktionen. Är vi för snåla med bidrag??. Skall vänta några dar tills fler hinner "pynta" och se om det fungerar....:D

Har faktiskt inte ännu upplevt några problem med sidan ännu, ta i trä...
Hoppas på att de kan upprätthålla servicen på sidan framöver.

För oss som kör IE9 tror jag problemen är mer eller mindre konstanta... Men med Chrome och Safari fungerar det klockrent varje gång.

Toppen