Senaste nytt

Awardtravelr: ny frontend till ANA tool

henrik l

Medlem

Palazzi

Medlem
Den där tjänsten hade problem med min begäran också :p

Den ultimata tjänsten vore en version av ITA Matrix där man endast väljer avreseflygplatser... Sedan väljer man endast "minimum miles" och den genererar de billigaste biljetterna på längsta möjliga routing... Det borde inte vara helt omöjligt då man redan kan skriva in multipla destinationer i ITA Matrix manuellt :cool:
 

henrik l

Medlem
Det verkar som om USDM inte kan boka LH/LX F award överhuvudtaget längre!

För er som är ute efter LH/LX F är min rekommendation att inte köpa miles först utan boka först och sätt på hold, sen köper ni miles och ringer tillbaka till USDM och bekräftar. (om ni nu mot förmodan skulle få igenom en F award på LH/LX med USDM)

Hmmm, verkar som att jag i så fall måste skaka liv imitt gamla M&M i så fall om jag vill testa FCT:p Hur ser det förresten ut med LH fith freedom? Som jag skrev ser jag tillgänglighet på ANA mellan BKK-KUL/SGN långt fram (juni -13). En annan fundering, någon som vet hur det funka i praktiken med USDM och SQ-first en udda sträcka som SIN-MNL? ANA visa tillgänglighet i juni -13.
 

A380*G

Medlem
Att se tillgänglighet är inte samma sak som att kunna boka. LH/LX är helt stängt nu för USDM, men möjligt att NH, SK, EB etc kan boka dock.
 

Elsson

Medlem
Hmmm, verkar som att jag i så fall måste skaka liv imitt gamla M&M i så fall om jag vill testa FCT:p Hur ser det förresten ut med LH fith freedom? Som jag skrev ser jag tillgänglighet på ANA mellan BKK-KUL/SGN långt fram (juni -13). En annan fundering, någon som vet hur det funka i praktiken med USDM och SQ-first en udda sträcka som SIN-MNL? ANA visa tillgänglighet i juni -13.

SIN-MNL har jag bokat flera gånger med EB och BD och det brukar vara hur lätt som helst att hitta platser så det bör funka med US vad jag tror så är det bara LH/LX som är blockat för US miles.

SQ mellan SIN-MNL är gamla F, 12 stolar i 2+2+2 konfiguration men servicen brukar vara topp.
 
Toppen