Senaste nytt

Avis Preferred

ldmnt

Medlem
Är det någon annan som haft problem med att registrera sig i Avis Preferred de senaste veckorna? Jag har testat massor av gånger men får på sista sidan alltid felmeddelandet "A system error has occured, please contact the service provider".

Jag har testat både Chrome och Firefox så det verkar inte vara ett browserproblem.

Boka bil går bra men det är just registreringen till AP som inte funkar vilket är frustrerande..

Har för mig att jag hade samma problem för något år sedan. Kan ha varit ÅÄÖ som strulade, testa skriv dina uppgifter+adress utan dem
 

Rebel

Medlem
Är det någon annan som haft problem med att registrera sig i Avis Preferred de senaste veckorna? Jag har testat massor av gånger men får på sista sidan alltid felmeddelandet "A system error has occured, please contact the service provider".

Jag har testat både Chrome och Firefox så det verkar inte vara ett browserproblem.

Boka bil går bra men det är just registreringen till AP som inte funkar vilket är frustrerande..

Man brukar få det felet om man använder ett kort som systemet inte tycker är ett kreditkort.
I detta fall är det systemet som är allena rådande, och beslutar. Spelar ingen roll vilken limit det är.
Jag hade detta problem och tala med kundtjänst i England i vintras.
Dom jobbar på det men...
Please use another card for the time being.....
 

airac

Medlem
Status uppdate om min match ansökan: nu blev det lite väl värdelöst på sätt och vis men man klagar ju ej. Skickade bild på min Hertz Five Star profil, nu lite knappt två veckor senare fick jag följande besked.

Thank you for contacting us.

We have upgraded you to Avis Presidents Club.
A new card has been processed and should arrive within 10 days.

Have a nice day!​
Nu fick jag hem kortet också, giltig ett knappt år tills juni 2018. Spend krav för att behålla statusen: 2000 EUR och 10 hyror.
 

Jönsson

Medlem
Man brukar få det felet om man använder ett kort som systemet inte tycker är ett kreditkort.
I detta fall är det systemet som är allena rådande, och beslutar. Spelar ingen roll vilken limit det är.
Jag hade detta problem och tala med kundtjänst i England i vintras.
Dom jobbar på det men...
Please use another card for the time being.....
Du råkar inte använda ett kort från Nordea?
 

Myllys35

Medlem
Är det någon annan som haft problem med att registrera sig i Avis Preferred de senaste veckorna? Jag har testat massor av gånger men får på sista sidan alltid felmeddelandet "A system error has occured, please contact the service provider".

Jag har testat både Chrome och Firefox så det verkar inte vara ett browserproblem.

Boka bil går bra men det är just registreringen till AP som inte funkar vilket är frustrerande..

Jag har haft samma problem. Det fungerar dock att registrera via den vanliga hemsidan.
 

EBD_Hakan

Medlem
Man brukar få det felet om man använder ett kort som systemet inte tycker är ett kreditkort.
I detta fall är det systemet som är allena rådande, och beslutar. Spelar ingen roll vilken limit det är.
Jag hade detta problem och tala med kundtjänst i England i vintras.
Dom jobbar på det men...
Please use another card for the time being.....
Har testat både med MC och Amex men samma resultat..
 

Matore

Medlem
Det ingår AVIS preferred som Amex Platinum, alltså lägsta nivån?
Men det får man ju gratis ändå hos avis.
Eller vad har jagmissat?
 
Toppen