Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Trillade in 2 x 10 000 poäng idag. 10000 för en bokning med uthämtad bil (och kört <1 km) den 18e och 10 000 för bokning den 25e där bilen fick stå kvar. SAS verkar jobba även lördagar då jag kontrollerede saldot inatt och vid lunchtid idag fanns poängen inne.

Skönt att de verkar ha ordning på kampanjen åtminstone så man får 10 000 som man ska.

Nästa milstolpe är när denna helgens två bokningar, båda dessutom med bilen kvar hos Avis, ska få poängen utbetalade :)

Jag fick också poäng för hyra 18--21 maj in på mitt konto igår, och det var ju någon som hade fått besked av AVIS att något skulle hända den 2 maj...

Saknar poäng för mina hyror 18-21 maj och 25-28 maj. Jag hr mejlat avis och dom säger att poängen är överförda 22 respektive 29 maj. men jag ser inga poäng, är det dags att börja oroa sig eller kan det ta så lång tid ?

Min första gång mailade jag också in och de sade att det var överfört. Tog någon dag så trillade poängen in.

Dock låter det långsökt att det skulle dröja från 22e. Kanske dags att kontakta EB också?

Toppen