Jag fick fakturan på mail ja, den kom i fredags. Kolla din spamfolder.
Samma här. Har bokat två bilar på olika kontor om ett par veckor igen så väntar med spänning på första rapporten från någon som fått poäng för två samtidiga hyror! Lyckligtvis ligger SAS eurobonus nere idag för underhåll så man får lite extra spänning i tillvaron!Första hyran är utförd, det återstå att se när/om poängen trillar in... =}
Lyckligtvis ligger SAS eurobonus nere idag för underhåll så man får lite extra spänning i tillvaron!
Jag fick också ett samtal från ett kontor strax utanför Stockholm city med samma erbjudande inför helgen. Den trevliga mannen i luren påstod att det är många som bara är intresserade av poängen, och att de därför ringer alla som har EB inlagt i bokningen. Jag svarade vänligt att jag hört rykten om detta, men att jag gärna ville ha min bil.
Spännande att se om detta är en ny grej, eller om de har ont om bilar just denna helg.
Jag har en hyra nu till helgen på ett kontor vid en större flygplats utanför Sthlm. Har försökt nå kontoret via telefon, men det tycks vara omöjligt.
Någon som vet om det kontoret tillåter denna lösning och isf hur kommer man i kontakt med dem?![]()
Jag fick mailet med kontraktet idag tisdag, från fredagens hyra.Ni andra som fick detta samtal förra veckan, har ni fått något mail från dem än? Han jag pratade med utlovade att jag skulle få kontraktet mailat till mig på fredag eftermiddag, men tänkte att det kanske dröjer tills idag när hyran är slut innan jag får det, men har inte sett till något än. Får hoppas att det verkligen funkar som det ska...
Jag fick mailet med kontraktet idag tisdag, från fredagens hyra.