agehall
Medlem
Klarabergsviadukten har de mest kompetenta medarbetarna jag stött på hos Avis Sverige.Samt finns det någon station med kompetent personal
Klarabergsviadukten har de mest kompetenta medarbetarna jag stött på hos Avis Sverige.Samt finns det någon station med kompetent personal
Klarabergsviadukten har de mest kompetenta medarbetarna jag stött på hos Avis Sverige.
Gällande AVIS,så får jag lov att säga att dom är otroligt hjälpsamma och förstående på deras kundtjänst ,som dessutom svarar snabbt.
Klarabergsviadukten har de mest kompetenta medarbetarna jag stött på hos Avis Sverige.
Exakt hur kommer du i kontakt med dem? Ringer man 0770 82 00 82 och knappar sig fram så hamnar jag hos en telefonsvarare som hänvisar till cs@avis.se eller 08-54 63 33 90. Ringer man sen 08-numret hamnar man hos exakt samma telefonsvarare. Och mina mail är än så länge, 14 dagar senare, ännu inte besvarade.
Jag fick förklarat hur Avis växel fungerar häromveckan och efter att ha hört den förklaringen tycker jag det är ett under att man alls kan ringa dem.
Problemet är att när man ringer en viss station, så är risken stor att de är upptagna. Då hamnar man snabbt i en nationell kö och den kan besvaras av vilken station som helst.
Eller annan godtycklig station runt om i Sverige...Det är riktigt och denna "första lediga stationen" som besvarar samtal från den här kön, är påfallande ofta Avis Arlanda.