Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Det har ändrats.

Bigger car, Bigger earnings!
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals *Europe, the Middle East, Africa, Asia and US (North America and Canada)

Står fortfarande anywhere in the world på 1:a sidan :rolleyes:

Avis.jpg

Den som skrev reklamtexten har nog inte varit tillräckligt uppmärksam på T&C. Gjorde en bokning nu i Oceanen. Får se vad det blir.

Den som skrev reklamtexten har nog inte varit tillräckligt uppmärksam på T&C. Gjorde en bokning nu i Oceanen. Får se vad det blir.

Nja, förstasidan är oförändrad och stämde med T&C när de lanserade kampanjen
då löd T&C såhär:

3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals Worldwide
AVIS: 3-7000 poäng för min 3 dagar maj-dec. boka senast 30/4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Det är inte ens säkert ändringen är avsiktligt, kan vara någon som fumlat med copy paste när de la in reglerna för
den ny kampanjen...

Bokade under kampanjen i januari en bil den 3:e till 6:e april med hämtning i Marbella och lämning i Malaga. Ibland blir man nästan förvånad så bra allting funkar, mycket trevlig personal på båda ställen, en bil som gått 80 mil hämtades ut och lämnades utan större problem (dock tack vare att man läst här på forumet var man ska lämna bilen i Malaga, hade inte varit lätt att fatta att man skulle ta sig längst in och längst ner i ett parkeringshus) och idag fick man de 10 000 poängen registrerade. Fantastiskt smidigt när allting funkar som det ska :)

För info:
Idag kom det in 10 000 poäng för 3 dagars hyra 31-mars 3 april.
Ringde stationen, Göteborg Södra vägen, och berättade läget att jag inte hade möjlighet att hämta ut bilen men ville betala för hyran för att få poängen. Det var inga problem och mitt kort debiterades enligt det bokade priset.
När jag bokade bilen var jag EBS, men numera EBG och glömde säga till om detta när jag ringde stationen men det var inga som helst problem då poängen kom in precis som vanligt. :)

För info:
Idag kom det in 10 000 poäng för 3 dagars hyra 31-mars 3 april.
Ringde stationen, Göteborg Södra vägen, och berättade läget att jag inte hade möjlighet att hämta ut bilen men ville betala för hyran för att få poängen. Det var inga problem och mitt kort debiterades enligt det bokade priset.
När jag bokade bilen var jag EBS, men numera EBG och glömde säga till om detta när jag ringde stationen men det var inga som helst problem då poängen kom in precis som vanligt. :)

Tack för info, det är min station som jag bruka hyra ifrån, bra att veta :)
Kom du ihåg namnet på personen du pratade med?

Toppen