Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Kan tipsa om att ifall ni bokar en bil med vinterdäck - kontrollera noga att ni faktiskt får vinterdäck!

För en månad sedan när det var snöstorm i skåne/danmark så fick jag en fin BMW av Sixt CPH som skulle ha vinterdäck. Den gick jättebra första 10 milen, innan det kom snö. Därefter gick det i 30km/h på motorvägen eftersom bilhelvetet uppenbarligen hade sommardäck. Inte speciellt roligt när det är sent och allt man vill är att komma till sitt hotell. Där fick man för att man inte dubbelkollade saker ordentligt.

Sixt var dock väldigt förstående och körde ner en ny bil med vinterdäck till mig så i slutändan är jag extremt nöjd med hur de hanterade situationen, men jag undviker den helst nästa gång...

Gick in och kollade villkoren för nuvarande 7000 kampanjen, och hittade detta:

10,000 Extra Points

Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Only valid for reservations taking place between 9th May – 15th May 2018 and rentals taking place between 14th May 2018 – 30th March 2019
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions
7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply
8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions
Promotion Code: ZI10X

Har jag missat något eller kommer det en till 10 000 kampaj kanske?!
Terms and Conditions Eurobonus

Gick in och kollade villkoren för nuvarande 7000 kampanjen, och hittade detta:

10,000 Extra Points

Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Only valid for reservations taking place between 9th May – 15th May 2018 and rentals taking place between 14th May 2018 – 30th March 2019
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions
7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply
8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions
Promotion Code: ZI10X

Har jag missat något eller kommer det en till 10 000 kampaj kanske?!
Terms and Conditions Eurobonus
Kan mycket väl vara så att du hittat info om en ny kampanj, kommer bli stora popcorn skålen med alla bokningar som kommer att göras :)

Toppen