Hej igen,
Följande historia inträffade precis
Lite irriterad över att de inte svarar i telefon sätter jag mig i bilen och kör till Klarabergsviadukten. Parkerar utanför kontoret och går fram till dörren. På dörren står det att de öppnar igen den 2 April kl 15:00. Om man behöver återlämna sin bil innan dess kan man ställa den i parkeringsgaraget vid Åhléns men parkeringsavgiften (480 kr) kommer läggas på hyran. Aldrig i livet tänker jag medan jag hoppar in i bilen igen och rotar fram hyreskontraktet i handskfacket. Då ser jag till min stora förvåning att det på kontraktet står 2 April 18:00 som sluttid för min hyra. Inte nog med det, jag ser till min förskräckelse att priset är är 1625 kr i stället för 711 kr som jag hade förväntat mig.
Är tämligen säker på att jag inte bokat dessa datum och framför allt inte till det priset, men orkar inte leta upp bokningsbekräftelsen i telefonen utan jag kör hem igen. Väl hemma tar jag fram bokningsbekräftelsen och mycket riktigt står står 1 April 18:00 som sluttid. Även i appen står det 1 April (det var där jag tittade förut när jag svarade
@agehall).
Jag är relativt säker på att detta löser sig smidigt vid återlämningen i morgon och att jag får det priset som står på bokningsbekräftelsen. Men tycker det är superdåligt av dem att inte ens nämna att bokningen blivit ändrad när jag hämtade bilen.