Näe.. Hade en hyra 19-22 och en 26-29. Inga poäng än.Ingen som fått poäng idag?
Nope,, och jag hade hyror både 12-18 och 19-22 januariIngen som fått poäng idag?
Samma som för mig, fast tre hyrorNix, inget har skramlat in idag. På fyra spridda hyror har jag endast fått in 1000 (felaktiga) poäng totalt sett.
Tror inte vi ska jaga poäng de kommer när de kommer. De lovar inte att de ska komma inom en vecka direkt.Ingen son fått poäng denna vecka eller svar på mail?
Blir så trött, kommer inte poängen in snart så avbokar jag mina bilar så sent det går bara för att jävlas.
Avoka en fredagensmorgon så kan de sitta där med 30 avbokade bilar som de hämtat från diverse andra stationer runt om så kan man hoppas på att de får ordning på sina rutiner.
Ingen son fått poäng denna vecka eller svar på mail?
Blir så trött, kommer inte poängen in snart så avbokar jag mina bilar så sent det går bara för att jävlas.
Avoka en fredagensmorgon så kan de sitta där med 30 avbokade bilar som de hämtat från diverse andra stationer runt om så kan man hoppas på att de får ordning på sina rutiner.
Nja, villkoren du länkar är till en annan kampanj...Glöm inte läsa avtalet först, gratis avbokning gäller nämligen bara fram till 3 dagar innan upphämtningTerms and Conditions Eurobonus